Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4265
Назва: | Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель |
Інші назви: | Расчет и исследование механизма изменения степени сжатия для бензинового двигателя. Часть 1. Математическая модель Calculation Compression Degree Change Mechanism for the Petrol Engine. Part 1. Mathematical model |
Автори: | Міщенко, Микола Іванович Хімченко, Аркадій Васильович Колеснікова, Т.М. Шляхов, В.С. Мищенко, Николай Иванович Химченко, Аркадий Васильевич Колесникова, Т.Н. Шляхов, В.С. Mishchenko, N.I. Himchenko, A.V. Kolesnikov, T.N. Shljahov, V. S. |
Ключові слова: | МЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН ГІДРАВЛІЧНИЙ ПРИВОД МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ МЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯ БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ ГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПРИВОД МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ THE MECHANISM OF THE COMPRESSION DEGREE CHANGE THE PETROL ENGINE HYDRAULIC DRIVE MATHEMATICAL MODEL |
Дата публікації: | 25-чер-2008 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Міщенко М.І. Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель / М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, Т.М. Колеснікова, В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 10-16. |
Короткий огляд (реферат): | Наведено опис математичної моделі механізму зміни ступеня стиску для двигуна внутрішнього згорання. Область застосування моделі обмежена випадком гідравлічного приводу цього механізму. В основу математичної моделі покладені рівняння нерозривності потоку, збереження маси, а також параметри робочого циклу двигуна. |
Опис: | The description of the mathematical model of the compression degree change mechanism for the internal combustion engine is presented. The applicability of suggested model is limited by the event of the mechanism hydraulic drive. The equations of the mass-flow continuity, mass conservation as well as parametres of the engine operational cycle are the basis of mathematical model. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4265 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" №1 (2008-6) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мищенко Химченко 2008.pdf | 482,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.