Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4265
Название: Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель
Другие названия: Расчет и исследование механизма изменения степени сжатия для бензинового двигателя. Часть 1. Математическая модель
Calculation Compression Degree Change Mechanism for the Petrol Engine. Part 1. Mathematical model
Авторы: Міщенко, Микола Іванович
Хімченко, Аркадій Васильович
Колеснікова, Т.М.
Шляхов, В.С.
Мищенко, Николай Иванович
Химченко, Аркадий Васильевич
Колесникова, Т.Н.
Шляхов, В.С.
Mishchenko, N.I.
Himchenko, A.V.
Kolesnikov, T.N.
Shljahov, V. S.
Ключевые слова: МЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУ
БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН
ГІДРАВЛІЧНИЙ ПРИВОД
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ
МЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯ
БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ
ГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПРИВОД
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ
THE MECHANISM OF THE COMPRESSION DEGREE CHANGE
THE PETROL ENGINE
HYDRAULIC DRIVE
MATHEMATICAL MODEL
Дата публикации: 25-июн-2008
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Міщенко М.І. Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель / М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, Т.М. Колеснікова, В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 10-16.
Краткий осмотр (реферат): Наведено опис математичної моделі механізму зміни ступеня стиску для двигуна внутрішнього згорання. Область застосування моделі обмежена випадком гідравлічного приводу цього механізму. В основу математичної моделі покладені рівняння нерозривності потоку, збереження маси, а також параметри робочого циклу двигуна.
Описание: The description of the mathematical model of the compression degree change mechanism for the internal combustion engine is presented. The applicability of suggested model is limited by the event of the mechanism hydraulic drive. The equations of the mass-flow continuity, mass conservation as well as parametres of the engine operational cycle are the basis of mathematical model.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4265
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№1 (2008-6)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мищенко Химченко 2008.pdf482,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.