Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 13 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ФАРМАК», ЗАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ», ПАТ «ФІТОФАРМ», ПАТ «ЛУГАНСЬКИЙ ХФЗ»)Фролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАТРИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012Оценка рисков реализации маркетингового стратегического плана фармацевтических предприятийФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГ-МІКСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринкуФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємствФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012СТРАТЕГІЧНИЙ БЕНЧМАРКІНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВАФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012Кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів на прикладі фармацевтичних підприємствФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.
2012РОЛЬ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ У МАРКЕТИНГОВОМУ СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВФролова, Валерія Юріївна; Frolova, V.