Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32262
Назва: Головні фактори забезпечення конкурентоспроможності банку
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Мартиненко, Олена Олександрівна
Ключові слова: Критерії якості банківських послуг, конкурентна боротьба, сегментація ринку, конкурентна стратегія
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Покровськ, ДВНЗ «ДонНТУ», 2020. С.101-103
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів та фінансової науки: ідеї та їх впровадження: Збірка матеріалів Всеукраїнської наукової конференції (із зарубіжною участю) (м. Покровськ, 12-14 травня 2020 р.).
Короткий огляд (реферат): Одним з найважливіших стратегічних факторів для успіху в банківській сфері стає маркетинг, який являє собою розробку і застосування різних засобів та інструментів ринкової політики, що спрямовані на задоволення потреб споживачів і отримання з цього прибутку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32262
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка 2020 (УФЕБ).pdf4,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.