Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32093
Назва: Організаційно-правові аспекти удосконалення роботи із зверненнями громадян
Інші назви: Organizational and Legal Aspects of Improving Work with Citizens' Appeals
Автори: Постернак, Катерина В'ячеславівна
Ключові слова: звернення громадян
управління державою
права громадян
інститут звернення
Дата публікації: лип-2020
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Постернак К.В. Організаційно-правові аспекти удосконалення роботи із зверненнями громадян : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 281 Публічне управління та адміністрування / Постернак Катерина В'ячеславівна. – Покровськ, 2020. – 128 с.
Короткий огляд (реферат): Робота являє собою комплексне дослідження, в якому здійснено науковий аналіз звернень громадян як конституційно-правового інституту. Розкривається практика створення і функціонування міждержавних інститутів захисту прав людини і його основних свобод, діяльності зарубіжних і українських органів виконавчої влади з розробки та використання організаційно-правових форм, спрямованих на забезпечення реалізації права громадян на звернення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32093
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ІПО

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Постернак ДС-20-17.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.