Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32016
Title: Розвиток рекламної політики торгового підприємства
Other Titles: Development of advertising policy of a trading company
Authors: Бережнова, Аліна Денисівна
Keywords: реклама
рекламна політика
внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства
управління
ефективність
advertising
advertising policy
internal and external environment of the enterprise
management
efficiency
advertising, advertising policy, internal and external environment of the enterprise, management, efficiency
Issue Date: Jun-2020
Publisher: Покровськ, ДонНТУ
Citation: Бережнова, А.Д. Розвиток рекламної політики торгового підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 075 «Маркетинг» / Бережнова Аліна Денисівна. – Покровськ: ДонНТУ, 2020.
Series/Report no.: 075 «Маркетинг»;
Abstract: В роботі розглянуто теоретичні аспекти рекламної політики торгового підприємства, зокрема, рекламу як основний елемент просування товарів, сутність рекламної політики підприємства та управління рекламною діяльністю підприємства. Проведено аналіз дослідження рекламної політики ТОВ «Дієса», за результатами якого виявлено шляхи підвищення ефективності роботи підприємства та запропоновано напрями вдосконалення рекламної політики досліджуваного підприємства.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32016
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26 ВКР Бережнова А.Д. МРКз-16.pdf1,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.