Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32015
Назва: Підвищення ефективності роботи підприємства за рахунок створення служби маркетингу
Інші назви: Increasing the efficiency of the enterprise based on the creating a marketing service
Автори: Засипка, Роман Олегович
Ключові слова: організаційна структура
служба маркетингу
просування
маркетингова політика
organizational structure
marketing service
promotion
marketing policy
ефективність
efficiency
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Засипка, Р.О. Підвищення ефективності роботи підприємства за рахунок створення служби маркетингу : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 075 «Маркетинг» / Засипка Роман Олегович. – Покровськ: ДонНТУ, 2020.
Серія/номер: 075 «Маркетинг»;
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні підходи до вивчення основ підвищення ефективності роботи підприємства. Визначено фактори ефективної діяльності підприємства та розкрито сутність питання щодо організації служби маркетингу як інструменту підвищення ефективності роботи торгового підприємства. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Дієса» та виявлено шляхи підвищення ефективності роботи підприємства, з яких одним з головних обрано організацію служби маркетингу на підприємстві, надані рекомендації з цього питання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32015
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28 ВКР Засипка Р.О. МРК-16.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.