Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32013
Title: Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства
Other Titles: Development of marketing strategy of an industrial enterprise
Authors: Губань, Олександр Віталійович
Keywords: стратегія
аналіз
показники
маркетингове середовище
strategy
analysis
indicators
marketing environment
маркетинг
marketing
Issue Date: Jun-2020
Publisher: Покровськ, ДонНТУ
Citation: Губань, О.В. Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 075 «Маркетинг» / Губань Олександр Віталійович. – Покровськ, 2020.
Series/Report no.: 075 «Маркетинг»;
Abstract: У кваліфікаційної роботі розкрито теоретичні основи розробки стратегії маркетингу для промислових підприємств. Проведено аналіз фінансово-економічногого стану та маркетингової діяльності ПрАТ «АКХЗ». Зроблено SWOT-аналіз ПрАТ «АКХЗ». Запропоновано маркетингову стратегію подальшого розвитку підприємства та рекомендації стосовно цінових рішень в рамках обраної маркетингової.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32013
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25 Губань О.В..pdf5,41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.