Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32009
Назва: Аналіз маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Analysis of marketing activities of the enterprise
Автори: Павленко, Дмитро Геннадійович
Ключові слова: авс-аналіз
інформаційна база
swot-аналіз
efas-аналіз
abc analysis
information base
swot analysis
efas analysis
маркетинговий аналіз
marketing analysis
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Павленко, Д.Г. Аналіз маркетингової діяльності підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 075 «Маркетинг» / Павленко Дмитро Геннадійович. - Покровськ, 2020.
Серія/номер: 075 Маркетинг;
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційної роботі розкрито сутність і зміст маркетингового аналізу. Проведено аналіз існуючих методик маркетингового аналізу промислового підприємства. Визначена інформаційна база маркетингового аналізу підприємства. На основі статистичних даних проведено аналіз ринку коксохімічної галузі України. У роботі проведено аналіз фінансового стану досліджуваного підприємства коксохімічної галузі України ПрАТ «АКХЗ». Зроблено АВС – аналіз ПрАТ «АКХЗ», для проведення SWOT-аналізу визначено можливості та ризики зовнішнього середовища, а також ступінь та ймовірність впливу вибраних можливостей та ризиків на результати роботи підприємства ПрАТ АКХЗ. Розроблені рекомендації щодо удосконалення маркетингового аналізу промислового підприємства шляхом ви користування інструментів маркетингової аналітики, як аналіз факторів SWOT-аналізу за допомогою методу можливих подій (EFAS аналізу).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32009
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23_Павленко.pdf4,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.