Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31986
Назва: Роль і місце ліцеїв, гімназій та колегіумів у педагогічній підтримці обдарованих дітей
Автори: Кабанець, Марина Миколаївна
Ключові слова: обдарованість
обдаровані школярі
педагогічна підтримка
ліцей
гімназія
колегіум
олімпіада
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»
Бібліографічний опис: Кабанець М.М Роль і місце ліцеїв, гімназій та колегіумів у педагогічній підтримці обдарованих дітей / М.М. Кабанець // Наукові праці ДонНТУ : зб. наук. праць. – Покровськ, 2016. – Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. - № 1-2 (18-19). – С. 65-72. - Бібліогр.: 7 назв.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні особливості організації роботи ліцеїв, гімназій та колегіумів, яка ґрунтується на інноваційних підходах та теоретичних засадах педагогічної підтримки обдарованих дітей. Наведено та проаналізовано статистичні дані щодо кількості учнів ліцеїв, гімназій, колегіумів та інших загальноосвітніх навчальних закладів та їхньої участі у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, результати яких є одним із критеріїв ефективності роботи загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими учнями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31986
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_педагогіка_18-19_2016.pdf455,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.