Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31984
Назва: Роль лабораторії «Творчий розвиток особистості» у розвитку педагогічної підтримки обдарованих школярів східноукраїнського регіону
Автори: Кабанець, Марина Миколаївна
Ключові слова: обдаровані школярі
педагогічна підтримка
Інститут духовного розвитку людини
східноукраїнський регіон
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Наукова скарбниця освіти Донеччини. Науково-методичний журнал. Слов’янськ: Витоки
Бібліографічний опис: Кабанець М.М Роль лабораторії «Творчий розвиток особистості» у розвитку педагогічної підтримки обдарованих школярів східноукраїнського регіону / М.М. Кабанець // Наукова скарбниця освіти Донеччини : наук.-метод. журнал. – Краматорськ, 2018. - №1. – С. 108-112. – Бібліогр.: 9 назв.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу результатів наукової творчості учених східноукраїнського регіону у світлі розвитку педагогічної підтримки обдарованих школярів. Висвітлено роль Інституту духовного розвитку людини та науково-дослідної лабораторії «Творчий розвиток особистості» у розвитку регіональної системи педагогічної підтримки; проаналізовано найбільш вагомі наукові доробки учених лабораторії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31984
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макет НСД 1 2018.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.