Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31983
Назва: | Педагогічна підтримка обдарованих дітей та молоді у регіональному вимірі |
Автори: | Кабанець, Марина Миколаївна |
Ключові слова: | обдарованість обдаровані школярі педагогічна підтримка обдарованих східноукраїнський регіон регіональні програми |
Дата публікації: | чер-2020 |
Видавництво: | Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля |
Бібліографічний опис: | Кабанець М.М. Педагогічна підтримка обдарованих школярів: східноукраїнський досвід / М.М. Кабанець // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. ст. – Сєвєродонецьк, 2019. - №2(89). – С. 107-117. – Бібліогр.: 4 назв. |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна підтримка обдарованих дітей та молоді є стратегічним напрямом освітньої політики України протягом останніх двох з половиною десятиліть. У Донецькій та Луганській областях протягом досліджуваного періоду склалися регіональні системи педагогічної підтримки обдарованих школярів. Становлення системи розпочалося на початку 1990-х років зі створення освітніх закладів нового типу. З появою регіональних програм система почала набувати цілісності та отримала поштовх для розвитку. У статті проаналізовано зміст перших програм розвитку обдарованості та висвітлено тенденції оновлення та удосконалення подальших та сучасних обласних програм. Визначено компоненти регіональної системи: об’єкт та суб’єкти підтримки, мета, зміст педагогічної підтримки, засоби педагогічної комунікації та умови ефективності педагогічної підтримки. Розкрито роль науковців та наукових установ Донецької та Луганської областей у розвитку регіональної системи педагогічної підтримки обдарованих школярів. Узагальнено практику педагогічної підтримки обдарованих школярів в умовах загальноосвітніх шкіл, яка ґрунтується на принципах індивідуалізації та диференціації. Одним із важливих шляхів реалізації регіональних програм було створення банків обдарованих дітей, які включали інформацію про школярів та їх наставників. Визначено основні форми підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Показана роль обласних інститутів післядипломної освіти та Інституту духовного розвитку людини Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля у забезпеченні педагогічної підтримки обдарованих школярів регіону. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31983 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Даля-89.pdf | 657,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.