Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31982
Назва: Наступність педагогічної підтримки обдарованих школярів у комплексі «ліцей – заклад вищої освіти»
Автори: Кабанець, Марина Миколаївна
Ключові слова: обдарованість
обдаровані школярі
наступність
ліцей
заклад вищої освіти
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»
Бібліографічний опис: Кабанець М.М. Наступність педагогічної підтримки обдарованих школярів у комплексі «ліцей – заклад вищої освіти» / М.М. Кабанець // Наукові праці ДонНТУ : зб. наук. ст. – Покровськ, 2018. - Сер. Педагогіка, психологія і соціологія. -– № 1 (22). - С. 60-68. – Бібліогр.: 8 назв.
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено досвід забезпечення наступності педагогічної підтримки обдарованих школярів через взаємодію закладів нового типу для обдарованих школярів та закладів вищої освіти на прикладі ліцеїв Донецької області. Визначено принципи педагогічної підтримки обдарованих школярів в ліцеях та основні шляхи співпраці та реалізації принципу наступності в комплексах «профільний ліцей – заклад вищої освіти».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31982
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_педагогіка_22_2018.pdf385,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.