Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31979
Назва: Regional approach to studies of the gifted
Автори: Kabanets, Maryna
Ключові слова: region
approach
regionality
gifted education
regional approach
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Kabanets M. M. Regional approach to studies of the gifted / M. M. Kabanets // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць. – Сєвєродонецьк, 2017. - 4 (79). – С.117-126. – Бібліогр.: 14 назв.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the regional approach in pedagogical studies and in gifted education. The meaning of concepts ‘region’, regionality’, ‘regional approach’, ‘regional dimension’ in different contexts are considered. The relevance of studying pedagogical problems in regional context is determined. The choice of criteria for identification of region typology in interdisciplinary research context is analysed. Two methods of using the regional approach in studying history of education are singled out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31979
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Даля-4(79)-2017.pdf300,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.