Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31843
Назва: | Математичне моделювання режимів перемикання на резервне живлення асинхронних двигунів |
Інші назви: | Mathematical modeling of transients for backup power supply of induction motor. |
Автори: | Лисенко, Віктор Анатолійович Сивокобиленко, Віталій Федорович |
Ключові слова: | система електропостачання асинхронний двигун перехідний процес перемикання на резервне живлення двоконтурний ротор |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Покровськ. Серія «Електротехніка і енергетика» №1(21) 2019р. с.70 - 83. |
Бібліографічний опис: | В. Ф. Сивокобиленко, В.А.Лисенко Математичне моделювання режимів перемикання на резервне живлення асинхронних двигунів / Наукові праці Донецького національного технічного університету. Покровськ. Серія «Електротехніка і енергетика» №1(21) 2019р. с.70 - 83. |
Серія/номер: | https://doi.org/10.31474/2074-2630-2019-1-70-83; |
Короткий огляд (реферат): | Мета. Моделювання перехідних і усталених режимів роботи асинхронного двигуна для аналізу процесів перемикання на резервне живлення за допомогою математичної моделі. Методика. Використовуються методи лінійної алгебри, чисельні оптимізаційні методи, методи моделювання та аналізу усталених і перехідних режимів. Результати. Запропоновано математичну модель у вигляді заступної схеми асинхронного двигуна з двоконтурним ротором, яка дозволяє врахувати ефект витіснення струму і насичення сталі магнітопровода двигуна. Запропоновано методику визначення параметрів заступної схеми асинхронного двигуна, яка дозволяє підвищити точність моделювання в усталених і перехідних режимах. Математична модель приведена до трьохфазної системи координат a, b, c обмотки статора. Обмотка ротора змодельована в координатах α, β. Результати математичного моделювання показали, що несинхронне включення асинхронного двигуна, що має місце у випадку автоматичного вводу резерву і в інших випадках, призводить до небезпечних величин ударних струмів і механічних моментів асинхронного двигуна. Також ударні струми можуть бути небезпечними для іншого обладнання системи електропостачання. Таким чином, асинхронні двигуни, у випадку, коли власне поле ротора ще не згасло, потребують синхронізації перед включенням в мережу, так само як і синхронні машини. Наукова новизна. Удосконалено математичну модель асинхронного двигуна з урахуванням витіснення струму і насичення магнітопроводу, удосконалено методику визначення параметрів математичної моделі, що дозволило підвищити точність моделювання і достовірність результатів моделювання. Проведено моделювання режимів перемикання на резервне живлення і отримано значення ударного струму і ударного механічного момента двигуна. Практичне значення. Математична модель асинхронного двигуна дозволяє аналізувати поведінку асинхронних двигунів у взаємодії в системі електропостачання і виявляти небезпечні стани асинхронних двигунів. Запропонована модель дозволяє поліпшити точність визначення меж небезпечних станів і підвищити надійність роботи асинхронних двигунів і систем електропостачання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31843 |
ISSN: | 2074-2630 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників кафедри Електричної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
асинхр.pdf | 2,67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.