Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31843
Назва: Математичне моделювання режимів перемикання на резервне живлення асинхронних двигунів
Інші назви: Mathematical modeling of transients for backup power supply of induction motor.
Автори: Лисенко, Віктор Анатолійович
Сивокобиленко, Віталій Федорович
Ключові слова: система електропостачання
асинхронний двигун
перехідний процес
перемикання на резервне живлення
двоконтурний ротор
Дата публікації: 2019
Видавництво: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Покровськ. Серія «Електротехніка і енергетика» №1(21) 2019р. с.70 - 83.
Бібліографічний опис: В. Ф. Сивокобиленко, В.А.Лисенко Математичне моделювання режимів перемикання на резервне живлення асинхронних двигунів / Наукові праці Донецького національного технічного університету. Покровськ. Серія «Електротехніка і енергетика» №1(21) 2019р. с.70 - 83.
Серія/номер: https://doi.org/10.31474/2074-2630-2019-1-70-83;
Короткий огляд (реферат): Мета. Моделювання перехідних і усталених режимів роботи асинхронного двигуна для аналізу процесів перемикання на резервне живлення за допомогою математичної моделі. Методика. Використовуються методи лінійної алгебри, чисельні оптимізаційні методи, методи моделювання та аналізу усталених і перехідних режимів. Результати. Запропоновано математичну модель у вигляді заступної схеми асинхронного двигуна з двоконтурним ротором, яка дозволяє врахувати ефект витіснення струму і насичення сталі магнітопровода двигуна. Запропоновано методику визначення параметрів заступної схеми асинхронного двигуна, яка дозволяє підвищити точність моделювання в усталених і перехідних режимах. Математична модель приведена до трьохфазної системи координат a, b, c обмотки статора. Обмотка ротора змодельована в координатах α, β. Результати математичного моделювання показали, що несинхронне включення асинхронного двигуна, що має місце у випадку автоматичного вводу резерву і в інших випадках, призводить до небезпечних величин ударних струмів і механічних моментів асинхронного двигуна. Також ударні струми можуть бути небезпечними для іншого обладнання системи електропостачання. Таким чином, асинхронні двигуни, у випадку, коли власне поле ротора ще не згасло, потребують синхронізації перед включенням в мережу, так само як і синхронні машини. Наукова новизна. Удосконалено математичну модель асинхронного двигуна з урахуванням витіснення струму і насичення магнітопроводу, удосконалено методику визначення параметрів математичної моделі, що дозволило підвищити точність моделювання і достовірність результатів моделювання. Проведено моделювання режимів перемикання на резервне живлення і отримано значення ударного струму і ударного механічного момента двигуна. Практичне значення. Математична модель асинхронного двигуна дозволяє аналізувати поведінку асинхронних двигунів у взаємодії в системі електропостачання і виявляти небезпечні стани асинхронних двигунів. Запропонована модель дозволяє поліпшити точність визначення меж небезпечних станів і підвищити надійність роботи асинхронних двигунів і систем електропостачання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31843
ISSN: 2074-2630
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри Електричної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
асинхр.pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.