Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31700
Назва: Системний підхід у науці та в педагогічних дослідженнях. Ч. 2
Автори: Костюченко, Михайло Петрович
Ключові слова: об’єкт
система
модель
принципи
властивості
зв’язки
відношення
педагогічна система
керування
онтологія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Покровськ; ДонНТУ
Серія/номер: ;№2 (23)
Короткий огляд (реферат): Проаналізований категоріальний апарат системного підходу. Зміст понять розглядається в рамках онтології. Здійснений аналіз методів системного дослідження складних об’єктів техніки і дидактики. Висвітлені основні принципи та поняття системного підходу. Розглянуті складні рефлексивні та нерефлексивні системи, системні інваріанти. Отриманий вербальний і математичний інструментарій дослідження набуває свого розвитку при застосуванні для аналізу педагогічних систем.
Опис: Розглянуті принципи системного підходу для складних дидактичних об'єктів, Показано, що процес навчання відповідає складним рефлексивним та нерефлексивним системам і системним інваріантам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31700
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст. Системний підхід. Ч.2.pdf773 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.