Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31700
Назва: | Системний підхід у науці та в педагогічних дослідженнях. Ч. 2 |
Автори: | Костюченко, Михайло Петрович |
Ключові слова: | об’єкт система модель принципи властивості зв’язки відношення педагогічна система керування онтологія |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Покровськ; ДонНТУ |
Серія/номер: | ;№2 (23) |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізований категоріальний апарат системного підходу. Зміст понять розглядається в рамках онтології. Здійснений аналіз методів системного дослідження складних об’єктів техніки і дидактики. Висвітлені основні принципи та поняття системного підходу. Розглянуті складні рефлексивні та нерефлексивні системи, системні інваріанти. Отриманий вербальний і математичний інструментарій дослідження набуває свого розвитку при застосуванні для аналізу педагогічних систем. |
Опис: | Розглянуті принципи системного підходу для складних дидактичних об'єктів, Показано, що процес навчання відповідає складним рефлексивним та нерефлексивним системам і системним інваріантам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31700 |
ISSN: | 2077-6780 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри ОП |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст. Системний підхід. Ч.2.pdf | 773 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.