Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31699
Назва: Ситуаційний підхід в науці та в педагогічних дослідженнях
Автори: Костюченко, Михайло Петрович
Ключові слова: педагогічна система
ситуація
модель
ситуаційний підхід
навчально-педагогічна ситуація
управління
ситуаційне управління
ефективність
проблема
організаційна система
Дата публікації: 2017
Видавництво: Покровськ; ДонНТУ
Серія/номер: ;№1(20)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена сутності ситуаційного підходу в науці та можливостях його ефективного застосування у педагогічних дослідженнях. Висвітлені базові компоненти ситуаційного менеджменту та показана можливість їх адаптації до специфіки управління в педагогічних системах, а також пояснення механізму процесу навчання.
Опис: Здійснена спроба застосувати ситуаційний підхід для опису та пояснення процесів навчання (динаміки дидактичної системи)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31699
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст.Ситуац. підхід в наук.досл..pdf431,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.