Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3161
Назва: Методы оценки воспринимаемого качества обслуживания.
Автори: Рядская, Ю.В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Донецький національний технічний університет.
Бібліографічний опис: XI конференція аспірантів і студентів
Серія/номер: Автоматизація технологічних об'єктів та процесів. Пошук молодих.;79
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3161
Розташовується у зібраннях:XI Міжнародна науково-технічна конференція «Автоматизація технологічних об’єктів та процесів. Пошук молодих» 2011 р.
Матеріали конференцій та семінарів кафедри АТ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рядская Ю.В. - Методы оценки воспринимаемого.pdf3,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.