Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31559
Назва: | Мовна політика в галузі освіти в 1930-х рр. в контексті відмови від коренізації (на матеріалах Донеччини) |
Автори: | Дмитрик, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | Донеччина відмова від коренізації в 1930-х рр. реорганізація змішаних національних шкіл мовна політика |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Актуальні проблеми сучасного економіко-гуманітарного дискурсу в Україні: Збірник матеріалів міжвузівського науково-теоретичного семінару, 15 трав. 2015 р. / М-во освіти і науки України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. - Кривий Ріг: [ДонНУЕТ], 2015. – С. 73-75. |
Короткий огляд (реферат): | Державне національно-культурне будівництво в 1923-1938 рр. відіграло визначальну роль у формуванні сценарію мовної та національної поведінки мешканців Донеччини, який з незначними змінами використовувався впродовж наступних десятиліть. Шкільна освіта чітко відображала поступ та недоліки (загальнореспубліканські та специфічні) українізації в регіоні, що було зумовлено регламентованою систематичною діяльністю та широким охопленням певних верств населення. Кардинальна зміна державного курсу національної політики в 1930-х рр. миттєво позначалася на сфері освіти. Постанови уряду та партії щодо реорганізації національних шкіл та розширення критеріїв обов’язковості вивчення російської мови зафіксували відмову від політики коренізації на загальнодержавному та регіональному рівнях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31559 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці викладачів кафедри Історії та права |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дмитрик І.О.pdf | 593,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.