Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31559
Назва: Мовна політика в галузі освіти в 1930-х рр. в контексті відмови від коренізації (на матеріалах Донеччини)
Автори: Дмитрик, Ірина Олександрівна
Ключові слова: Донеччина
відмова від коренізації в 1930-х рр.
реорганізація змішаних національних шкіл
мовна політика
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми сучасного економіко-гуманітарного дискурсу в Україні: Збірник матеріалів міжвузівського науково-теоретичного семінару, 15 трав. 2015 р. / М-во освіти і науки України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. - Кривий Ріг: [ДонНУЕТ], 2015. – С. 73-75.
Короткий огляд (реферат): Державне національно-культурне будівництво в 1923-1938 рр. відіграло визначальну роль у формуванні сценарію мовної та національної поведінки мешканців Донеччини, який з незначними змінами використовувався впродовж наступних десятиліть. Шкільна освіта чітко відображала поступ та недоліки (загальнореспубліканські та специфічні) українізації в регіоні, що було зумовлено регламентованою систематичною діяльністю та широким охопленням певних верств населення. Кардинальна зміна державного курсу національної політики в 1930-х рр. миттєво позначалася на сфері освіти. Постанови уряду та партії щодо реорганізації національних шкіл та розширення критеріїв обов’язковості вивчення російської мови зафіксували відмову від політики коренізації на загальнодержавному та регіональному рівнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31559
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри Історії та права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дмитрик І.О.pdf593,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.