Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31481
Назва: Вдосконалення управління збутовою діяльністю фірми
Автори: Первушин, Богдан Валерійович
Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: збутова діяльність, функції збуту, маркетингова організація збуту, концептуальна схема
Дата публікації: 2019
Видавництво: м Вінниця. Ч.4. С.9-12.
Бібліографічний опис: Матеріали XХХVIІ Міжнародної науково-практичної інтернет – конференції «Наукові підсумки 2019 року». м. Вінниця, 09 грудня 2019 року
Короткий огляд (реферат): Управління збутовою діяльністю необхідною ланкою повинно мати оцінку ефективності збутової стратегії. Така оцінка повинна відбуватися як в сукупності, так й за окремими напрямами, такі як: «фінансові показники та показники економічної ефективності», «оцінка внутрішніх логістичних бізнес-процесів», «якість і розвиток персоналу», «робота з клієнтами».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31481
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Первушин Б.В.., Мізіна О.В._тези.pdf288,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.