Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31480
Назва: Особливості процесу формування стратегії підприємства
Автори: Коробко, Сергій Сергійович
Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: стратегія, управління, формування, види стратегій, методи
Дата публікації: 2019
Видавництво: м. Вінниця. – Ч.2.С. 49-52.
Бібліографічний опис: Збірник наукових матеріалів ХХXVІ Міжнародної науково-практичної iнтернет-конференції «Інновації науки ХХІ століття», 18 листопада 2019 року
Короткий огляд (реферат): Хоча всі відомі на сьогодні стратегії підприємств можна об'єднати у певні групи, але ще раз зауважимо, що будь-яка стратегія конкретного підприємства, завжди буде носити індивідуальний характер. Цей характер обумовлено унікальною комбінацією багатьох факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Як не може бути двох абсолютно однакових осіб (навіть близнюки не є зовсім ідентичними), так й не може бути двох абсолютно однакових стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31480
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коробко С.С., Мізіна О.В._тези.pdf278,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.