Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31426
Назва: Управління рекламною кампанією транспортних підприємств (на прикладі пасажирських перевезень)
Інші назви: Advertising campaign of transport enterprises (on the example of passenger transportation) /
Автори: Риндя, Юлія Германівна
Ключові слова: рекламна діяльність, компанія, економічне забезпечення, транспортна компанія, аналіз, ефективність, інструментарій
financial security, company, economic security, transport company, analysis, efficiency, tools
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Риндя Ю.Г. Управління рекламною кампанією транспортних підприємств (на прикладі пасажирських перевезень) : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 Маркетинг / Ю.Г. Риндя. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 92 с.
Серія/номер: Маркетинг;
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено економічні особливості транспортної системи України та її місце в системі національної економіки; уточнено економічний зміст реклами та рекламної кампанії; структуровано механізм забезпечення планування та контролю рекламної кампанії; виконано аналіз ефективності процесів господарювання на підприємстві; поглиблено концептуальні засади забезпечення ефективності рекламної кампанії; уточнено складові ефективності рекламної кампанії; виконано кількісну оцінку економічного забезпечення рекламної кампанії транспортного підприємства.The paper defines the economic features of the transport system of Ukraine and its place in the system of the national economy; clarified the economic content of advertising and advertising campaign; mechanism for ensuring planning and control of the advertising campaign; an analysis of the efficiency of business processes at the enterprise; conceptual bases for ensuring the effectiveness of the advertising campaign are deepened; the components of the effectiveness of the advertising campaign have been specified; quantitative assessment of the economic support of the transport campaign advertising campaign was made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31426
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Юля Риндя .pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.