Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31425
Назва: Управління брендом компанії
Інші назви: Company brand management
Автори: Коваль, Богдан Дмитрович
Ключові слова: бренд, маркетинг, підприємство, управління, удосконалення, ефективність, інструментарій
brand, marketing, enterprise, management, improvement, efficiency, tools
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Коваль Б.Д. Управління брендом компанії : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» / Б.Д. Коваль. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 88 с.
Серія/номер: Маркетинг;
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено сутність та зміст бренду як економічної категорії; узагальнено підходи до створення бренду компанії, систематизовано маркетингові підходи до управління брендом компанії; представлено аналітичне забезпечення бренд-менеджменту на підприємстві; запропоновано інструментарій управління брендом компанії; надано рекомендації щодо формування бренд-орієнтованої системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві.The essence and content of the brand as an economic category are investigated; generalizes approaches to creating a company brand, systematizes marketing approaches to managing a company brand; analytical support of brand management at the enterprise is presented; company brand management tools are offered; recommendations are given on forming a brand-oriented marketing communications management system in the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31425
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Коваль .pdf2,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.