Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31416
Назва: Система маркетингової логістики на підприємствах торгівлі
Інші назви: Marketing Logistics System at Trade Enterprises
Автори: Конько, Михайло Вікторович
Ключові слова: логістична система, маркетингова логістика, маркетингова діяльність, SWOT-аналіз, логістичний сервіс, SNW-аналіз, ефективність маркетингової логістики
logistics system, marketing logistics, marketing activity, SWOT analysis, logistics service, SNW analysis, marketing logistics efficiency
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Конько М. В. Система маркетингової логістики на підприємствах торгівлі : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» (спеціалізація «Маркетинг») / М. В Конько. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 113 с.
Серія/номер: Маркетинг;
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено аналіз теоретичних підходів щодо визначення сутності поняття «логістична система», охарактеризовано складові маркетингової логістики, в тому числі на підприємствах торгівлі. Надано аналіз виробничо-господарської і маркетингової діяльності ТОВ «РУШ ЕВА» та запропоновано систему збалансованої маркетингової логістики. Практична реалізація запропонованих заходів містить в собі організаційні заходи і пропозиції щодо формування системи логістичного сервісу на торгівельному підприємстві, а також оцінку ефективності запропонованих заходів.The paper analyzes the theoretical approaches to defining the essence of the concept of "logistics system", describes the components of marketing logistics, including at the enterprises of trade. The analysis of production, economic and marketing activity of LLC "RUSH EVA" is given and the system of balanced marketing logistics is offered. The practical implementation of the proposed measures includes organizational measures and proposals for the formation of a logistics service system at a trading company, as well as an assessment of the effectiveness of the proposed measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31416
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Конько.pdf2,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.