Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31332
Назва: Model of energy saving forecast-ing in entrepreneurship
Автори: Лизунова, Олена Миколаївна
Т. Hilorme, O. Honchar , R. Shurpenkova, O. Kundrya-Vysotska
Ключові слова: Forecast Models in Entrepreneurship, Competitiveness of the Products, EnergySaving Technologies, Seasonality Factor, Alternative Energy Sources
Дата публікації: 2018
Видавництво: Journal of Entrepreneurship Education Volume 22, Special Issue, 2019. Р. 1-8.
Бібліографічний опис: The management of any enterprise is characterized with the qualitative change in the public relations development, which allows to develop relations at the new level of interaction and forms the favourable business environment for the company
Короткий огляд (реферат): The Matrix of the SPACE-analysis of the introduction of the energy-saving technologies was built, which allowed to determine the area of activity of “aggressiveness” in the energy markets as the survival condition. The model is formed taking into account the seasonal factor and the general tendency of the implementation of the energy-saving technologies in entrepreneurship. The analysis of the spectrum of two variants of adaptive and multiplicative models of the implementation of the energy technologies has allowed to identify the possibilities and conclusions of the agents of the energy-generating, energy-distributing and energyconsuming groups with regard to the economic efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31332
ISSN: Print ISSN: 1098-8394; Online ISSN: 1528-2651
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf706,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.