Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31328
Назва: Цифровий маркетинг як явище, покликане змінити стратегію просування товарів й послуг
Автори: Лизунова, Олена Миколаївна
Криштопа, Владислав
Ключові слова: бренд, маркетинг, цифрові технології, інформація, споживач, продавець, ринок
Дата публікації: гру-2018
Видавництво: Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів ХІ регіональної науково-практичної конференції, Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82
Бібліографічний опис: Природний відбір змушує маркетинг еволюціонувати, бо споживачі віддають перевагу тим брендам, які швидше освоюють цифрові канали
Серія/номер: Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 59-60;
Короткий огляд (реферат): Природний відбір змушує маркетинг еволюціонувати, бо споживачі віддають перевагу тим брендам, які швидше освоюють цифрові канали
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31328
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf298,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.