Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30836
Назва: Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: рекомендації, курсова робота, написання, захист, стратегічний маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ, 2019. – 36 с.
Бібліографічний опис: Затверджено навчально–методичним відділом ДонНТУ, протокол № 2 від 24.09. 2019 р.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг»містять методичні вказівки щодо виконання завдання з курсової роботи, умови написання та захисту, рекомендовану літературу; призначені для студентів галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30836
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації до виконання курсових робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Страт.маркетинг_Мізіна-оконч..pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.