Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30829
Назва: СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЕЛЕМЕНТ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: комунікації, маркетинг, Інтернет, засоби, переваги
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: Черкаси, Черкаський державний технологічний університет, 2017.- 257 с.
Бібліографічний опис: Сучасні теорія і практика менеджменту та бізнес-адміністрування: Збірник тез наукових робіт учасників всеукраїнської наукової конференції (м. Черкаси, 12-13 квітня 2017 р.).
Короткий огляд (реферат): В інтернет-маркетингу використовуються основні засоби комплексу маркетингу, але вони мають тут свої особливості. Між тим застосування цих засобів в інтернеті має ряд переваг. Наприклад, представлення рекламної інформації забезпечує оперативність, повноту, зручність, сортування і швидкий пошук цін і модифікацій товарів за заданими критеріями. До того ж розміщення інформації в інтернеті дешевше і дозволяє представляти більше цінових пропозицій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30829
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В._Тези.pdf521,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.