Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30827
Назва: Аналітичний огляд методів оцінки конкурентного положення підприємства на ринку
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Марченко, Альбіна Дамирівна
Ключові слова: конкурентоспроможність, методи оцінки, конкурентні позиції, моделі
Дата публікації: жов-2016
Видавництво: studnauka.com - Україна, 2016
Бібліографічний опис: Матеріали ХXVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Новини наукової думки ХXІ століття» 15 – 30 жовтня 2016 року з різних сфер знань. - С.27-31
Короткий огляд (реферат): Для виживання в конкурентній боротьбі та досягнення домінуючих позицій лідера в галузі необхідно вибрати оптимальний метод оцінки конкурентоспроможності підприємства на ринку, постійно досліджувати і аналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище, вдосконалити процес управління конкурентоспроможністю підприємства. Метою статті є дослідження сучасних методів оцінки конкурентного положення підприємства на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30827
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sbornik_14.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.