Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30825
Назва: Застосування маркетингової логістики на торгівельних підприємствах
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Суворова, Олександра
Ключові слова: концепція логістики, маркетинг, інтеграція управлінських функцій, товарорух
Дата публікації: 2015
Видавництво: Studnauka.com - Україна - 2015
Бібліографічний опис: Матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Ідеї, що створюють майбутнє 15-30 грудня 2015» з різних сфер знань. - С.21-27
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є аналіз теоретичних розробок щодо взаємозв’язку маркетингу і логістики як складових менеджменту і як функціональних областей господарської діяльності підприємства та аналіз застосування маркетингової логістики на торговельних підприємствах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30825
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матер. XVІ Всеукр. наук.-пр.конф.-Мізіна,Суворова.pdf689,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.