Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30824
Назва: Збутова діяльність як складова маркетингової діяльності підприємства
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Пузік, Олександр Геннадійович
Ключові слова: збутова діяльність, структура попиту, маркетингова організація збуту
Дата публікації: жов-2016
Видавництво: studnauka.com. - Україна, 2016. - С.32-36.
Бібліографічний опис: Матеріали ХXVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Новини наукової думки ХXІ століття» 15 – 30 жовтня 2016 року з різних сфер знань
Короткий огляд (реферат): Розробка програми маркетингу передбачає обгрунтований вибір найбільш привабливих ринків, номенклатури виробів, технологій збуту і визначення потреби у фінансових, матеріальних, людських ресурсах для досягнення запланованих показників прибутку і рентабельності виробництва. Збільшення ефективності функціонування підприємства в сучасних умовах неможливе без розробки таких методів управління збутовою діяльністю, які б допомагали орієнтуватись на потреби ринку і вести конкурентну боротьбу. Обґрунтоване формування збутової діяльності організації, оптимізація процедур планування продажів, ефективний контроль виконання планів збуту, використання системи комерційного кредитування і процедур контролю замовників дозволять значно удосконалити збутову діяльність українських організацій в умовах посилення конкуренції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30824
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В.,Пузік.pdf298,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.