Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30818
Назва: СТАТЕГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ ТА УМОВИ ЙОГО ВЕДЕННЯ
Автори: Долга, Вікторія Сергіївна
Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: бізнес, стратегія, розвиток, проблема, пріоритети
Дата публікації: бер-2019
Видавництво: Покровськ : ДонНТУ, 2019. – 139 с.
Бібліографічний опис: Актуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів. Збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю факультету економіки та менеджтенту ДонНТУ. Т.4 . Секція IV: Теорія і практика сучасного менеджменту (13-14 травня 2019 р., м. Покровськ) /
Короткий огляд (реферат): Від правильного вибору стратегії бізнесу залежить скоординування роботи всього підприємства заради досягнення місії підприємства. За інформацією бізнес-спільноти Європейської Бізнес Асоціації можна виділи вісім основних напрямів та пріоритетів ведення українського бізнесу, на які в першу чергу повинні звертати увагу бізнесмени, які здійснюють свою підприємницьку діяльність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30818
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Долга, Мізіна -тези.pdf154,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.