Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30760
Title: Модернізація системи автоматичного управління шахтною компресорною установкою
Other Titles: Modernization of the system of automatic control of the mine compressor installation
Authors: Фомін, Денис Геннадійович
Keywords: КОМПРЕСОРНА СТАНЦІЯ
ПОРШНЕВИЙ КОМПРЕСОР
АВТОМАТИЗАЦІЯ
ЕЛЕКТРОПРИВІД
ПУСК
ЧАСТОТНЕ КЕРУВАННЯ
СИНТЕЗ
АЛГОРИТМ
МІКРОКОНТРОЛЕР
Issue Date: Jun-2019
Publisher: Покровськ: ДонНТУ
Citation: Фомін, Д.Г. Модернізація системи автоматичного управління шахтною компресорною установкою: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 6.050201 «Системна інженерія» (освітня програма «Системна інженерія») / Д.Г. Фомін: Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2019.- 68 с.
Series/Report no.: Системна інженерія;
Abstract: Об’єкт досліджень – система автоматичного керування стаціонарною компресорною станцією, що використовується в шахті. Мета роботи – підвищення ефективності процесу виробництва стиснутого повітря за рахунок використання комбінованого ступінчасто-безперервного регулювання продуктивності компресорів. Визначені параметри якості системи автоматичного керування компресорною станцією. Виконано аналіз існуючих систем керування поршневими компресорами. Проаналізовані можливості удосконалення системи керування. На основі методів аналізу і синтезу систем автоматичного керування обгрунтовано зміст модернізації існуючої системи автоматичного керування. Розроблена структурна, принципова електрична схема пристрою системи автоматичного керування компресорної станції. Результати роботи можуть бути використані при модернізації системи регулювання продуктивності компресорних установок.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30760
Appears in Collections:ОС "Бакалавр"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фомін бакроб реп.pdf2,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.