Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30545
Назва: Формування стратегії розвитку підприємства в умовах кризи
Автори: Фіщенко, Оксана Миколаївна
Клименко, Ганна Олександрівна
Ключові слова: стратегія, криза, зовнішнє середовище, розвиток, ефективністьплатоспроможність,
Дата публікації: 27-бер-2019
Видавництво: ДВНЗ "Донецький національний технічний університет"
Короткий огляд (реферат): Матеріали Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми сучасної економіки та підприємництва». – Покровськ: ДонНТУ, 2019. – 131 с.
Опис: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми сучасної економіки та підприємництва», яка відбулася 27 березня 2019 року в м. Покровську, охоплюють спектр питань; створення сприятливих організаційних та економічних умов для прискорення розвитку підприємницької діяльності в Україні, фінансування інноваційних процесів в підприємництві, проблеми ефективного господарювання підприємницьких структур.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30545
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри Економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фищенко Клименко.doc41,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.