Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30539
Назва: ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Мирошниченко, Ганна Борисівна
Ключові слова: інноваційний потенціал
Дата публікації: 14-тра-2019
Видавництво: Актуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів. Збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю факультету економіки та менеджтенту ДонНТУ. Т.4 . Секція IV: Теорія і практика сучасного менеджменту (13-14 травня 2019 р., м. Покровськ) / Уклад. Мирошниченко Г.Б. – Покровськ: ДонНТУ, 2019. – 143 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі інноваційна складова розвитку підприємства є основним джерелом зростання. Світова практика показує, що сталий розвиток виробництва і підтримку його конкурентоспроможності в довгостроковій перспективі залежить від інновацій. Поточне управління інноваційною діяльністю тісно пов'язане з величиною і структурою інноваційного потенціалу підприємства, який є необхідною умовою здійснення інновацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30539
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Секция 4 (1).pdf3,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.