Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30521
Назва: Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства
Інші назви: Estimation of efficiency of advertising activity of the enterprise
Автори: Тарасюк, Андронік Арменович
Ключові слова: РЕКЛАМА
ЕФЕКТИВНІСТЬ
БАГАТОФАКТОРНА ОЦІНКА
РЕСУРСИ
Дата публікації: тра-2019
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Тарасюк, А.А. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 051 «Економіка»/ А.А. Тарасюк. – Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ. – 2019. – 77 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні аспекти формування сиситеми багатофакторної оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства, надані практичні рекомендації щодо удосконалення ефективності роботи підприємства, запропоновано модель поліпшення рекламної діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30521
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
готовое диплом.docx363,12 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.