Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3049
Название: Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників
Авторы: Ломова, Т.О.
Ключевые слова: агресія, агресивна поведінка старшокласників, фактори агресивної поведінки ,позитивний досвід агресивних дій.
Дата публикации: 2010
Издательство: Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць. – Т. 11. – Випуск 5. – Миколаїв: МДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2010. – С. 175 – 178
Краткий осмотр (реферат): Наводяться результати апробації методики. З'ясовано, що агресивна поведінка старшокласника, його емоційні стосунки з вчителями, однолітками, батьками, обумовлені як характером взаємин із соціальним оточенням, так і набутим у процесі соціалізації позитивним досвідом агресивних дій. Встановлено, що у групі агресивних старшокласників переважають такі реакції агресії: вербальна і непряма агресія в контексті дитячо-батьківських стосунків; фізична, вербальна і непряма агресія у стосунках із вчителями й однокласниками. Для неагресивних старшокласників характерні такі види реакцій, як ізоляція, депривація і втрата поваги до оточуючих.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3049
Располагается в коллекциях:Статті кафедри соціології і політології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вивчення особл.позитив.досвіду агр.дій.docx31,24 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.