Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30403
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПатрушев, Володимир Олександрович-
dc.contributor.authorПатрушева, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-05-23T14:42:26Z-
dc.date.available2019-05-23T14:42:26Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.issn2663-2012-
dc.identifier.issn1814-4225-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30403-
dc.description.abstractПредметом вивчення в статті є засоби сегментації зображення товару, що замовляється споживачем Інтернет магазину. Метою є визначення засобів сегментації зображення двовимірного сигналу. Завдання проаналізувати існуючі методи сегментації зображення, обрати метаевристичну кластеризацію з інтерактивним завданням кількості кластерів, провести дослідження. Використано методи сегментації двовимірного сигналу, який представляє собою зображення товару Інтернет магазину, що замовляється споживачем.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectзображенняuk_UK
dc.subjectсегментаціяuk_UK
dc.subjectдвовимірний сигналuk_UK
dc.subjectкластеризаціяuk_UK
dc.titleСегментація двовимірного сигналу, який представляє собою зображення товару, що замовляється споживачемuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18_19_Сборник_РЕКС_4_1_2019_Харьков.pdf443,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.