Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30403
Назва: Сегментація двовимірного сигналу, який представляє собою зображення товару, що замовляється споживачем
Автори: Патрушев, Володимир Олександрович
Патрушева, Ольга Ігорівна
Ключові слова: зображення
сегментація
двовимірний сигнал
кластеризація
Дата публікації: бер-2019
Короткий огляд (реферат): Предметом вивчення в статті є засоби сегментації зображення товару, що замовляється споживачем Інтернет магазину. Метою є визначення засобів сегментації зображення двовимірного сигналу. Завдання проаналізувати існуючі методи сегментації зображення, обрати метаевристичну кластеризацію з інтерактивним завданням кількості кластерів, провести дослідження. Використано методи сегментації двовимірного сигналу, який представляє собою зображення товару Інтернет магазину, що замовляється споживачем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30403
ISSN: 2663-2012
1814-4225
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18_19_Сборник_РЕКС_4_1_2019_Харьков.pdf443,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.