Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30403
Title: Сегментація двовимірного сигналу, який представляє собою зображення товару, що замовляється споживачем
Authors: Патрушев, Володимир Олександрович
Патрушева, Ольга Ігорівна
Keywords: зображення
сегментація
двовимірний сигнал
кластеризація
Issue Date: Mar-2019
Abstract: Предметом вивчення в статті є засоби сегментації зображення товару, що замовляється споживачем Інтернет магазину. Метою є визначення засобів сегментації зображення двовимірного сигналу. Завдання проаналізувати існуючі методи сегментації зображення, обрати метаевристичну кластеризацію з інтерактивним завданням кількості кластерів, провести дослідження. Використано методи сегментації двовимірного сигналу, який представляє собою зображення товару Інтернет магазину, що замовляється споживачем.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30403
ISSN: 2663-2012
1814-4225
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18_19_Сборник_РЕКС_4_1_2019_Харьков.pdf443,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.