Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30346
Назва: Впровадження системи управління якістю надаваних громадянам управлінських послуг»
Інші назви: Implementation of the quality management system provided to citizens of management services
Автори: Оніпко, Анна Юріївна
Ключові слова: система управління якістю
органи державного управління,
якість управлінських послуг
органи місцевого самоврядування
Дата публікації: бер-2019
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Оніпко А. Ю. Впровадження системи управління якістю надаваних громадянам управлінських послуг: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 074 «Публічне управління та адміністрування» / А.Ю. Оніпко. − Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 104 с.
Серія/номер: Публічне управління та адміністрування;
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі надано загальну характеристику теоретичних основ проблеми системи управління якістю управлінських послуг, зокрема, досліджено природу поняття «система управління якістю» та її зміст; охарактеризовано системи управління якістю ISO 9000 та ISO 9001-2015; а також зазначено методичні основи впровадження систем управління якістю управлінських послуг. Проаналізовано досвід впровадження комплексного підходу до управління якістю послуг для громадян в органах місцевого самоврядування. Надано оцінку особливостей системи управління якістю управлінських послуг для громадян в органах місцевого самоврядування. Здійснено аналіз та охарактеризовано етапи впровадження системи управління якістю. Досліджено світовий досвід впровадження системи управління якістю управлінських послуг. Наведено очікувані результати застосування управління над якістю управлінських послуг в органах місцевого самоврядування. Запропоновано шляхи удосконалення системи управління якістю надання адміністративних послуг, зокрема, організація зворотного зв’язку з громадянами, як ключовий елемент визначення ефективності системи управління якістю надаваних послуг та підвищення індивідуальних компетентностей та колективного професіоналізму персоналу в контексті впровадження системи управління якістю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30346
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ІПО

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплм_ Онипко.docx2,04 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.