Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29982
Title: Дослідження алгоритмів процедурної генерації контенту відеоігрових додатків
Other Titles: Analysis of procedural content generation algorithms in video gaming applications
Authors: Щелкун, Тетяна Олександрівна
Keywords: процедурна генерація контенту
відеогра
ігрові рівні
алгоритм
Issue Date: Dec-2018
Publisher: Покровськ, ДВНЗ «ДонНТУ»
Citation: Щелкун Т. О. Дослідження алгоритмів процедурної генерації контенту відеоігрових додатків: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»/ Т. О. Щелкун  ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018. – 94 c.
Series/Report no.: Інженерія програмного забезпечення;
Abstract: Актуальність роботи обумовлена тим, що процедурна генерація контенту знову набуває популярності серед розробників відеоігор. Вона в той чи іншій формі присутня в багатьох крупних проектах. Користувачі затикаються з цими алгоритмами кожен день, загоджуючи у свою улюблену гру з мобільного телефону, можливо навіть не підозрюючи, що дозволяє їм насолоджуватися ігровим процесом. Однак незважаючи на загальну поширеність в даній області існує чимало невирішених проблем і завдань що потребують оптимізації. Мета і задачі дослідження є ознайомлення з процедурною генерацію контенту в відеоіграх, зокрема генерацією ігрових рівнів. Об’єктом дослідження процес функціонування системи процедурної генерації контенту. Предметом дослідження є алгоритми процедурної генерації контенту.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29982
Appears in Collections:ОС "Магістр" КНТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щелкун.pdf2,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.