Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29847
Назва: | Процедурна генерація карт для ігрових додатків |
Інші назви: | Procedural map generation for game app |
Автори: | Дудкін, Дмитро Геннадійович |
Ключові слова: | ШУМ ПЕРЛІНА ПРОЦЕДУРНА ГЕНЕРАЦІЯ REACT JSON AVASCRIPTJ ДІАГРАМА ВОРОНОГО SIMPLEX |
Дата публікації: | чер-2018 |
Видавництво: | Покровськ; ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Дудкін Д.Г. Процедурна генерація карт для ігрових додатків: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 123 «Комп’ютерна інженерія»/ Д.Г.Дудкін. – Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ, 2018. – 93 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою кваліфікаційної роботи є розробка алгоритму процедурної генерації карт для ігрових додатків за допомогою мови Javascript та HTML5 Canvas. Практичним результатом кваліфікаційної роботи є веб сервіс на основі React з можливістю налаштованої процедурної генерації карт, їх перегляд та експорт у форматі JSON |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29847 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Бакалавр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dudkin_KSz_13.pdf | 2,45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.