Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29847
Назва: Процедурна генерація карт для ігрових додатків
Інші назви: Procedural map generation for game app
Автори: Дудкін, Дмитро Геннадійович
Ключові слова: ШУМ ПЕРЛІНА
ПРОЦЕДУРНА ГЕНЕРАЦІЯ
REACT
JSON
AVASCRIPTJ
ДІАГРАМА ВОРОНОГО
SIMPLEX
Дата публікації: чер-2018
Видавництво: Покровськ; ДонНТУ
Бібліографічний опис: Дудкін Д.Г. Процедурна генерація карт для ігрових додатків: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 123 «Комп’ютерна інженерія»/ Д.Г.Дудкін. – Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ, 2018. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є розробка алгоритму процедурної генерації карт для ігрових додатків за допомогою мови Javascript та HTML5 Canvas. Практичним результатом кваліфікаційної роботи є веб сервіс на основі React з можливістю налаштованої процедурної генерації карт, їх перегляд та експорт у форматі JSON
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29847
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" КНТ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudkin_KSz_13.pdf2,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.