Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29742
Назва: Освітньо-виховні традиції Ізраїлю як чинник захисту національних інтересів
Автори: Золотарьова, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Ізраїль
виховання
національні інтереси
обдаровані діти
освіта
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: Сєвєродонецьк: вид-во СНУ імені Володимира Даля
Серія/номер: Духовність особистості: методологія, теорія і практика [збірник наук.праць];Вип. 2 (77)
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано окремі аспекти освіти й виховання дітей та юнацтва в державі Ізраїль. Встановлено основні законодавчі положення щодо виховних цілей ізраїльської освіти. Проаналізовано окремі компоненти ізраїльського виховання, а саме: сімейне, патріотичне та громадянське. Розглянуто засоби, якими досягаються певні освітні та виховні цілі. Педагогічні здобутки та освітньо-виховні традиції Ізраїлю, в тому числі виховання обдарованих школярів, розглянуто в контексті захисту національних інтересів суспільства. Визначено основні засади, на які спирається освітньо-виховна система країни дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29742
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття СНУ 2017 (конфер).docx41,16 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.