Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29739
Назва: Сутність педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі
Автори: Золотарьова, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Ізраїль
виявлення обдарованих
навчання та розвиток обдарованих
обдаровані учні
обдаровані школярі
педагогічна підтримка
програми для обдарованих
Дата публікації: 26-лис-2015
Видавництво: ДВНЗ"Донецький національний технічний університет"
Серія/номер: Серія: Педагогіка, психологія і соціологія // Наукові праці ВНЗ "ДонНТУ";Вип. 2 (17)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена встановленню сутності педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Дослідження питання дає уявлення про глибину розуміння необхідності формування послідовної державної політики педагогічної та соціальної підтримки обдарованих дітей та молоді в державі. Визначено що саме становить сутність педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Встановлено та розглянуто основні складові педагогічної підтримки обдарованих. Доведено, що поняття педагогічної підтримки обдарованих учнів в Ізраїлі є комплексним, передбачає постійну послідовну політику держави та суспільства щодо визнання, виявлення, виховання, навчання та розвитку обдарованих. Запропоновано низку питань, аналіз та вивчення яких було б корисним для розвитку та вдосконалення вітчизняної педагогічної науки, з метою запозичення позитивного закордонного досвіду роботи з обдарованими учнями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29739
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття ДонНТУ 2015 №2(17).docx50,86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.