Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29739
Назва: | Сутність педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі |
Автори: | Золотарьова, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | Ізраїль виявлення обдарованих навчання та розвиток обдарованих обдаровані учні обдаровані школярі педагогічна підтримка програми для обдарованих |
Дата публікації: | 26-лис-2015 |
Видавництво: | ДВНЗ"Донецький національний технічний університет" |
Серія/номер: | Серія: Педагогіка, психологія і соціологія // Наукові праці ВНЗ "ДонНТУ";Вип. 2 (17) |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена встановленню сутності педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Дослідження питання дає уявлення про глибину розуміння необхідності формування послідовної державної політики педагогічної та соціальної підтримки обдарованих дітей та молоді в державі. Визначено що саме становить сутність педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Встановлено та розглянуто основні складові педагогічної підтримки обдарованих. Доведено, що поняття педагогічної підтримки обдарованих учнів в Ізраїлі є комплексним, передбачає постійну послідовну політику держави та суспільства щодо визнання, виявлення, виховання, навчання та розвитку обдарованих. Запропоновано низку питань, аналіз та вивчення яких було б корисним для розвитку та вдосконалення вітчизняної педагогічної науки, з метою запозичення позитивного закордонного досвіду роботи з обдарованими учнями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29739 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття ДонНТУ 2015 №2(17).docx | 50,86 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.