Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29736
Назва: | Форми роботи з обдарованими школярами в Ізраїлі |
Автори: | Золотарьова, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | Ізраїль дистанційне навчання класи для обдарованих обдаровані школярі пул-аут центри форми роботи школи для обдарованих |
Дата публікації: | 12-тра-2014 |
Видавництво: | Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер" |
Серія/номер: | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми [збірник наук. праць];Вип. 37 |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано досвід організації педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Визначено критерії розподілу дітей на групи залежно від ступеню їх обдарованості. Розглянуто основні форми роботи з обдарованими учнями в країні, а саме: спеціальних класів та спеціальних шкіл для обдарованих, пул-аут центрів, додаткових занять, дистанційного навчання та тьюторства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29736 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Вінниця 2014.docx | 37,71 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.