Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29736
Назва: Форми роботи з обдарованими школярами в Ізраїлі
Автори: Золотарьова, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Ізраїль
дистанційне навчання
класи для обдарованих
обдаровані школярі
пул-аут центри
форми роботи
школи для обдарованих
Дата публікації: 12-тра-2014
Видавництво: Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер"
Серія/номер: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми [збірник наук. праць];Вип. 37
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано досвід організації педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. Визначено критерії розподілу дітей на групи залежно від ступеню їх обдарованості. Розглянуто основні форми роботи з обдарованими учнями в країні, а саме: спеціальних класів та спеціальних шкіл для обдарованих, пул-аут центрів, додаткових занять, дистанційного навчання та тьюторства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29736
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Вінниця 2014.docx37,71 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.