Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29735
Назва: | Дистанційне навчвння як засіб організації самостійної роботи обдарованих учнів в Ізраїлі |
Автори: | Золотарьова, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | обдаровані студенти Ізраїль навчальна та наукова робота обдаровані учні дистанційне навчання самостійна робота учнів |
Дата публікації: | 18-кві-2014 |
Видавництво: | ДВНЗ "Донецький національний технічний університет" |
Серія/номер: | Педагогіка, психологія і соціологія // Наукові праці ВНЗ "ДонНТУ";1 (15) |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано досвід організації системи дистанційного навчання обдарованих учнів в Ізраїлі як одного з найбільш ефективних сучасних методів організації їх самостійної навчальної та наукової роботи. Встановлено завдання державної програми дистанційного навчання та причини її створення . Розглянуто деякі форми й методи роботи за програмою. Проаналізовано організаційні засади роботи віртуальної школи: структура роботи за курсом навчання, система зворотного зв’язку, заохочення та звітності. Здійснено історичний аналіз формування системи дистанційного навчання в Ізраїлі. Визначено сучасні завдання дистанційного навчання в країні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29735 |
ISSN: | 2077-6780 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Cтаття ДонНТУ 2014.docx | 34,11 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.