Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29735
Назва: Дистанційне навчвння як засіб організації самостійної роботи обдарованих учнів в Ізраїлі
Автори: Золотарьова, Оксана Вікторівна
Ключові слова: обдаровані студенти
Ізраїль
навчальна та наукова робота
обдаровані учні
дистанційне навчання
самостійна робота учнів
Дата публікації: 18-кві-2014
Видавництво: ДВНЗ "Донецький національний технічний університет"
Серія/номер: Педагогіка, психологія і соціологія // Наукові праці ВНЗ "ДонНТУ";1 (15)
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано досвід організації системи дистанційного навчання обдарованих учнів в Ізраїлі як одного з найбільш ефективних сучасних методів організації їх самостійної навчальної та наукової роботи. Встановлено завдання державної програми дистанційного навчання та причини її створення . Розглянуто деякі форми й методи роботи за програмою. Проаналізовано організаційні засади роботи віртуальної школи: структура роботи за курсом навчання, система зворотного зв’язку, заохочення та звітності. Здійснено історичний аналіз формування системи дистанційного навчання в Ізраїлі. Визначено сучасні завдання дистанційного навчання в країні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29735
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cтаття ДонНТУ 2014.docx34,11 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.