Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29646
Название: Підвищення довіри споживачів до якості питної води шляхом впровадження МС ISO 9001 на комунальних підприємствах
Другие названия: Increasing consumer confidence in the quality of drinking water by introducing ISO 9001 at the communal enterprises
Авторы: Прохода, Юлія Юріївна
Ключевые слова: Система управління якістю
Контроль якості
Дата публикации: июн-2018
Издательство: Покровськ, ДонНТУ
Библиографическое описание: Прохода Ю. Ю. Підвищення довіри споживачів до якості питної води шляхом впровадження МС ISO 9001 на комунальних підприємствах : Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка»/Ю.Ю.Прохода-Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2018.-90с.
Краткий осмотр (реферат): Розділом «Теоретичні аспекти СУЯ», були визначені основні поняття та суть «системи управління якістю». Також проаналізована нормативна та законодавча база України щодо питного водопостачання. У розділі «Загальні відомості з водопостачання Донецької області» розроблена інфологічна схема об’єктів питного водопостачання та описано вплив кожного з цих об’єктів на показники якості продукції. Розробка Керівництва з якості питного водопостачання на основі МС ISO 9001 містить рекомендації щодо покращення роботи КП з питного водопостачання та підвищення довіри споживачів до якості питної води: — Участь споживачів у опитуванні КП стосовно якості та властивостей води та інформування споживача про показники на кожному етапі технологічного процесу. — Залучення молодих вчених або інженерів в області питного водопостачання. — Надати змогу споживачам впливати на вибір постачальників або на закупівлю обладнання. — Оптимізація процесів управління та безперебійне надання послуг. У розділі «Техніко-економічне обґрунтування розвитку комунального підприємств з питного водопостачання» в ході розрахунків було виявлено доцільність впровадження рекомендацій та виявлені фактори, які впливають на обсяг поданої води споживачам. Наукова новизна: запропоновано методи підвищення довіри споживачів до якості питної води за допомогою розробки Керівництва з якості, яке містить вдосконалені рекомендації щодо залучення споживачів на кожному етапі технологічного процесу питного водопостачання. Практичне значення: надані рекомендації можна застосовувати на КП з питного водопостачання у Донецькій області
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29646
Располагается в коллекциях:ОС "Магістр"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Прохода Ю.Ю., МІТм-16.pdf
  Restricted Access
1,48 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.