Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29634
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах (за матеріалами публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Приватбанк»)
Інші назви: Management of marketing activity of the enterprise in the current conditions (on the materials of the public joint-stock company «Commercial bank Pryvatbank»)
Автори: Шелудько, Юлія Юріївна
Ключові слова: маркетинг
управління маркетингом
маркетингова стратегія
ринок
потреби споживачів
Дата публікації: чер-2018
Видавництво: Покровськ: ІІ ДВНЗ ДонНТУ
Бібліографічний опис: Шелудько Ю. Ю. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах (за матеріалами публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Приватбанк») / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» (освітня програма «Менеджмент організацій і адміністрування»).-ІІ ДВНЗ Дон НТУ, Покровськ, 2018.
Серія/номер: Менеджмент організацій і адміністрування;
Короткий огляд (реферат): В магістерській роботі встановлено основи маркетингової діяльності банку. Розроблено суть, роль та функції організації маркетингу у нинішніх умовах. Розглянуто організаційно-економічні показники ПАТ КБ «ПриватБанк». Розроблено ефективну систему удосконалення маркетингової діяльності банку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29634
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" КІІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Шелудько.pdf651,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.