Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПенькова, И.В.-
dc.contributor.authorКоролев, О.Л.-
dc.date.accessioned2010-11-30T13:04:37Z-
dc.date.available2010-11-30T13:04:37Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 33 - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 219 - 222en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/295-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;36-
dc.titleЦепочки создания стоимости М.Портера в информационной экономикеen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Випуск 33-1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.