Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29232
Title: ГІБРІДНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ЗАСІБ ПОСИЛЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ІГРОВИХ ДОДАТКІВ
Authors: Костюкова, Н.С.
Глинська, К. С.
Issue Date: 2018
Abstract: Сьогодні використання машинного навчання в ігрових додатках – це досить поширене явище, адже штучний інтелект є невід’ємною частиною більшості сучасних комп’ютерних ігор й потребує постійного вдосконалення. В багатьох аспектах навчання ігрового штучного інтелекту є складнішим процесом, ніж, наприклад, розпізнавання зображень або прогнозування курсу валют. Це пов’язано з тим, що кожен ігровий інтелект є унікальним за характеристиками та способом мислення персонажем, тому не існує єдиного способу його навчання. Окрім того, поведінка такого комп’ютерного гравця має наближатись до інтелекту людини, що робить створення відповідної програми нетривіальною задачею.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29232
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Костюкова, Глинская.pdfСьогодні використання машинного навчання в ігрових додатках – це досить поширене явище, адже штучний інтелект є невід’ємною частиною більшості сучасних комп’ютерних ігор й потребує постійного вдосконалення. В багатьох аспектах навчання ігрового штучного інтелекту є складнішим процесом, ніж, наприклад, розпізнавання зображень або прогнозування курсу валют. Це пов’язано з тим, що кожен ігровий інтелект є унікальним за характеристиками та способом мислення персонажем, тому не існує єдиного способу його навчання. Окрім того, поведінка такого комп’ютерного гравця має наближатись до інтелекту людини, що робить створення відповідної програми нетривіальною задачею.387,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.